Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tunang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Wedding

Friday, November 22, 2013

Noktah .

Hormon . Ye . Mungkin kot Hormon . Hormon Perempuan dah mula merembis ke segala penjuru dalam badan aku ni . Confirm ! Sebab tu feeling semacam , Sedih semacam , garang semacam –


Mungkin ramai yang dah faham kalau perempuan datang hormon² ni , dan mungkin ada yang tidak . Entah la , nak salahkan siapa² pun tak boleh . Mereka di lahirkan bukan untuk faham kita seorang . Mereka ada banyak tanggungjawab dan peranan dalam hidup mereka selain dari ambil tahu perihal hormone perempuan yang tidak menentu ni . – Terasa useless. 

Secara AM dan jujurNya sebenarNya , sebentar tadi baru je berlangsung perang Dunia ke II diantara seorang Gadis dan Jejaka yang sudah mengenali antara satu sama lain baru je 2 tahun dan 5 bulan . Baru je Dua tahun . Belom Doplo Tahun . Kalau Doplo tahun tu baru lama . – Huh~ Mungkin ada sedikit salah faham - - Sedikit Tak puas hati - - Sedikit ..sedikit .. demi sedikit yang kemudian nya terjadi lah perbalahan yang tak pernah diundang dan tak pernah dipelawa .

SALAH itu terlalu besar untuk di tunding kepada sesiapa . Mungkin aku , mungkin kau . Entah la . Kenapa aku masih lagi bertahan . Mungkin terlalu sayang . TAK ! bukan mungkin , tapi pasti . Terlalu sayang . Kadang² tu terasa pengorbanan selama ni POFFFFFF ! meletup – ilang macam tu je , kadang² rasa macam – BODOH . Bukan macam . Memang BODOH . Sahih BODOH nya kerana masih lagi sayang walaupun disakiti . Tapi kadang² terasa bahagia . . Walaupun BODOH dan DISAKITI masih lagi mampu untuk SAYANG sampai ke MATI




SALAH KE AKU ?

No comments: