Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tunang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Wedding

Monday, November 18, 2013

Dugaan

Entry hari ini . 

Ramai cakap , bila bertunang ni .. macam² dugaan datang . Setel satu , satu datang , satu pergi . 
Macam angin ~ Kadang² tu banyak benda yang mendatangkan kemarahan dan pergadohan . Kadang² jugak , kalau dah masing² tak dapat tahan perasaan marah dalam hati tu , sembor jugak . Dan kadang² tu hanya kerana SATU ayat je , sampai akhirat ingat -- Mulut kata "Tak de Pape" -- Hati cuma mampu bertahan . 

Kalau la rasa dalam hati ni tak perlu dikatakan orang boleh paham kan bagus . Tapi tak semua orang macam aku , boleh faham isi hati orang lain tanpa diberitahu "Kenapa" , "Mengapa", "Ada apa" . Susah nak cari orang yang macam aku . Bukan nak memuji - Tapi kenyataan . 

Susah bila bila luah sakit - telan pun sakit . :(

No comments: