Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tunang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Wedding

Wednesday, October 23, 2013

3 Bulan

As Salam Bloggers ! Lama gilak aku tak menaip dalam blog ni . Lama lama sangat ! Ingat nak closed account dah ary tu . Tapi bila fikir balik , sayang pulak . Blog ni dah lama dengan aku . Dah sebati dengan hidup aku yang suka berkarya tentang Manusia . Cuma kebelakangan ni , aku jarang ada masa yang terluang untuk bercerita kat sini . Banyak komitment la kata kan . 

Hei ! Aku dah bertunang tau . Haha . Dengan siapa lagi . Dengan Pujaan Hati tu la . ;) Harap Jodoh kami berpanjangan . Amin ~ 

Aku singgah jap je . Cuma nak updated ape yang patut . I think i should go now. Ada masa aku berkarya lagi deyhh ! ^^, 

Adiossss~

MiaYuish

No comments: