Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tunang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Wedding

Sunday, July 14, 2013

KEPERCAYAAN atau KEJUJURAN

Dalam Perhubungan .. Yang paling penting .. KEPERCAYAAN atau KEJUJURAN
Aku sendiri tak tahu .Tapi kedua²Nya aku telah cuba. 
Namun aku Gagal ..Aku gagal ..

Cinta.. 
KEPERCAYAAN & KEJUJURAN tu semua penting..
Kalau tak de KEJUJURAN dalam Percintaan , Tiada la KEPERCAYAAN tu kan ? 

Tapi .. Kenapa harus mempertikai kan ? Setiap KEJUJURAN yang dibuat ? 
Bila kita JUJUR .. Kita Disalahkan ..
Namun ,bila kita berdusta .. kita menipu .. 
Kita juga disalahkan .. 

Yang mana aku harus lakukan ?

Aku dah tak berdaya ..Cinta kau buat aku lemah .. 
Aku dah tak KUAT untuk mengembalikan kepercayaan kau terhadap aku . 



No comments: