Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tunang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Wedding

Thursday, July 11, 2013

Hari ini .

Hal kecik pun jadik besar. Xde pape pun jadi ape² . Sakit pun boleh jadi sihat . Ok pun jadi KO. Bahagia pun jadi TERLUKA. Ketawa pun jadi NANGIS

Kalau saya cakap salah . Saya minta maaf. 
Kalau saya cakap melukakan . Saya minta maaf.
Kalau saya buat awak marah . Saya minta maaf.
Kalau saya kurang ajar . Saya minta maaf.
Kalau saya Menangis . Saya minta maaf.
Kalau saya Terkilan . Saya mintak maaf .
Kalau saya Merajuk . Saya minta maaf.

Kalau saya SAYANG awak sangat². . 
Saya tak nak minta maaf . Sebab SAYANG saya kat awak bukan satu KESALAHAN.
Tapi satu TAKDIR. :')

No comments: