Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tunang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Wedding

Wednesday, April 24, 2013

Mcdonalds


Ramai orang depan aku . Siap ada slide show. Cuma bayang² yang aku perasan. Tapi yang paling jelas lagi nyata .. Ada sesorang suruh aku “Dengar” sesuatu. “Dengar Penjelasan” kata nya . Aku tak paham . Tapi, bila aku tengok slide kat depan mata aku , baru aku tahu . Iklan ‘Mcdonalds’ kat TV3. Orang tu tengah cakap . ISLAM yang aku pasti. Tpi aku tak peduli kan kata² dia. Aku menjerit . aku tak nak dengar apa² mengenai agenda ISRAEL. Aku xnak dengar ! Tiba tiba . . . 

(KKringggggg…Loceng berbunyi . Baru aku perasan .Mimpi rupa nya.. :D ) 


Mimpi yang menakutkan . Lebih takut dari mimpi hantu . Tah kenapa mia leyh mimpi ‘Maclonas” tu . Menyesattkan ! Ingatkan Cuma mimpi . Rupa nya . Kat office , ada seorang hamba Allah yang ‘Baik Hati’ untuk beli ‘Maclonas’ ni . Untuk tengahari kata nya .. :) Mia senyum je . Untuk lihat mungkin boleh , untuk memegang dan menikmati nya .. Maaf~ “I’m not too clever to be STUPID” . Syukur Alhamdullilah . Masih ada sahabat se’islam saya yang memboikot MCDONALDS. ;) Masih ada yang membuka mata dan hati . 

Mungkin orang akan berkata : “Eleyhh kau ni . MCD boikot . Facebook, Starbucks tak nak boikot. Banyak lagi barang² lain boleh boikot kan . 

Pemikiran yang sempit d’ikuti perasaan bodoh yang menghantui disebabkan persoalan itu keluar dari mulut sesorang ISLAM. Bukan mia tak nak boikot starbucks ,dah memang mia tak pernah makan or minum kat starbuck. Bukan mia tak nak Boikot Facebook, Dah.. Mia TIDAK menyumbang kepada ISRAEL. Mia online FB bukan menggunakan duit mia pun . And Last .. Kenapa boikot MCD ? Dah itu yang mia tahu dan mia ada bukti . Penyumbang terbesar untuk ISRAEL. . :) Plus, xkan la bila sebut je boikot kita kena boikot semua. Kena la bermula sikit².. Haiyaaaaa~

This is Why i really don wanna eat MCD anymore. :)


Nota.jari : “Kecil² lama² jadi bukit. Mula² MCD manalah tau lepas ni MAGGIE. :D

No comments: