Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tunang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Wedding

Wednesday, October 24, 2012

(-.-) Manusia Tidak berilmu (-.-)


Entry mengenai kesakitan hati yang sia² . Bila Otak dan mulut letak kat ----> (_T_) . Cakap un ikut sedap sesedap cenongeng aa kan . Huh . Ooh stalkers . Actually, aku baru lepas marah ‘Makcik Cleaner’ kat tempat aku kojer neyh . Nak kata bodoh dan bahral pun bole ape . Memang pun ! Tak de nyer nawaitu nak buka aib dia tapi utk menyedarkan semua manusia yang bodoh sombunk tahap Gaban macam dia uh . Agak² la kan . Orang cakap elok² ajak makan kot, coz kat uppish aku neyh ada la buat makan² sket . Plus, aku neyh Islam yang pikirkan sedara se’islam jugak kann . Dia pun meNjawab ; 

“TAK PE LA MIA , NANTI KANG TAK CUKUP PULAK NAK MAKAN!” 

(Dengan nada yang sinis dan menyakitkan hati). 

Ape lagik ! Setepek aku bagi . Kawww serkkk kena .. haaa. Lama dah tak maki org neyh. 

Tapi seb baik kata² aku neyh masih lagik mampu utk menangkis segala perasaan buruk yang berkemungkinan akan datang tdik uh . (►.◄) Sumpah ! Tak pernah jumpe mahluk yang d’cipta Tuhan sebodoh itu. Kalau tak sanggup terima teguran . Dok umah buat anak ok ! 

Last word : Sedih ! (¬‿¬) 






No comments: