Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tunang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Wedding

Thursday, November 24, 2011

*Kenapa.Saya.Bukan.Dia*

.Makcik.Suka.Minom.Cmpai.Moncewt.



“Kenapa.Saya.Bukan.Dia”

“Kalau Awak Nak SEPOLOH. Saya Leyh bg Awak LEBIH”

“Kenapa.Awak.Bukan.Dia?”

“SEBAB…”

: Saya TAK KAYA :
: Saya TAK CANTIK :
: Saya MANJA :
: Saya Maen FUTSAL :
: Saya KASAR :
: Kulit saya TAK LEMBUT :
: Rambut Saya TAK PANJANG :
: Saya MUCUX :
: Saya DOK KAMPUNG :
: Saya GEMOWK + Pwut Saya TAK SLIM, MONcEwT oh! :
: Saya TAK RETI bwak Moto :
: Saya MATANG :
: Saya TAK Suka GADO :
: Saya TAK suka MARAH2.TAK Pndai NAK BETA2..TAPI.. :
: Saya PANAS baran :
: Saya DEGIL + KERAS KUPALA :
: Saya TAK RETI BRANG2 MAHAL :
: Saya bukan Clubink’nizTa TAPI Dancin’Nizta..Tett! :
: Saya COOL :
: Saya SUKA NANYER manyak2 :
: Saya SUKA CKAP + GELAK saya KUAT sngat :
: Saya Anak Jati JOHOR : 



“Yg Paling penting, Jwapan yang paling sesuai utk saya jwb utk PERTANYAAN MINDA awk uh. . .”

“Saya Bukan Dia Sebab NAMA SAYA MIA. Nama DIA? Awk kann Tau.”



Roti-Capaty : Jgn d tanya sesuatu yang JELAS lagik NMPAK KEBENARAAN nya. Uishh! ^^,

  

No comments: